Sponsorzy
Informacje
Serdecznie zapraszamy firmy komercyjne do udziału w naszej Konferencji, a tym samym do wsparcia przeglądu aktualnych osiągnięć naukowych, technologicznych oraz trendów rozwojowych z zakresu badań wykorzystujących promieniowanie elektromagnetyczne. Zwiększenie potencjału badawczego polskich ośrodków naukowych oraz integracja środowiska użytkowników promieniowania synchrotronowego nie może odbywać się bez udziału firm zainteresowanych współpracą ze środowiskiem naukowym w Polsce. Promowanie firmy komercyjnej na konferencji jest możliwe w następujący sposób:
Sponsor Główny Konferencji
Uzyskanie statusu Sponsora Głównego Konferencji wiąże się z opłatą konferencyjną w wysokości co najmniej 5 tys. zł.
netto. Sponsor Główny ma możliwość przeprowadzenia 0,5 godzinnego wykładu plenarnego lub 20 minutowego referatu,
wpisującego się w tematykę wiodącą Konferencji, oraz 1,5 godzinnego warsztatu (maksymalnie dwa razy w trakcie
konferencji). Wykład lub referat należy zgłosić zgodnie z zasadami opisanymi w części "Rejestracja". W opłacie
sponsorskiej mieści się pełne uczestnictwo dla dwóch osób reprezentujących firmę. Osoby te powinny być zarejestrowane.
Sponsor Konferencji
Uzyskanie statusu Sponsora Konferencji, wiąże się z opłatą konferencyjną w wysokości co najmniej 2,5 tys. zł netto.
Sponsor ma możliwość wygłoszenia 20 minutowego referatu lub przeprowadzenia 1,5 godzinnego warsztatu (maksymalnie dwa
razy w trakcie konferencji), wpisującego się w tematykę wiodącą konferencji. Referat należy zgłosić zgodnie z zasadami
opisanymi w części "Rejestracja". W opłacie sponsorskiej mieści się pełne uczestnictwo dla dwóch osób reprezentujących
firmę. Osoby te powinny być zarejestrowane.
Wszyscy Sponsorzy mają możliwość:
- umieszczenia logo i łącza do strony firmy na stronie konferencyjnej,
- umieszczenia logo firmy w materiałach konferencyjnych,
- postawienia firmowego banneru:
- Sponsor Główny - w Auli i jej foyer,
- Sponsor - we foyer Auli,
- przekazania ulotek i gadżetów reklamowych uczestnikom konferencji na zasadach ustalonych z organizatorem.
Stoisko
Wszyscy Sponsorzy Główni i Sponsorzy mają możliwość wystawienia własnego stoiska na czas trwania konferencji w foyer za
cenę 500 zł netto. Wielkość stoiska 4 m2. Organizatorzy mogą dostarczyć dwa stoliki i dwa krzesła. Stoiska o
innej wielkości należy uzgodnić z organizatorami.
Stanowisko takie mogą również wykupić inne firmy, które nie muszą mieć statusu sponsora, jednak wtedy jedna osoba z firmy powinna zarejestrować się jako uczestnik konferencji i uiścić pełną opłatę konferencyjną. Pozostałe osoby ze stoiska powinny być zarejestrowana ze statusem "Inny", w afiliacji należy podać nazwę firmy - nie uczestniczą one wtedy w innych aktywnościach konferencji.
Warsztaty i wystąpienie
Każda firma może przeprowadzić promujące jej działania warsztaty lub wystąpienie wpisujące się w tematykę Konferencji.
Opłata za możliwość przeprowadzenia aktywności wynosi 750 zł, aktywność może być w trakcie konferencji powtórzona tylko
raz. Osoba prowadząca warsztat lub wystąpienie powinna zarejestrować się jako uczestnik konferencji i uiścić pełną opłatę
konferencyjną.
Publikacja materiałów
Sponsorzy mogą umieścić w Biuletynie PTPS wraz z materiałami metodycznymi konferencji swoje materiały, zgodnie z
przyjętymi zasadami publikacji.
Inne sprawy będą regulowane umowami.
Wpłaty sponsorskie
Wpłaty należy dokonać zgodnie z ważnymi datami na konto:
Bank PeKaO SA I Oddz. w Krakowie
nr: 80 1240 1431 1111 0000 1045 5083
Adres: Polskie Towarzystwo Promieniowania Synchrotronowego
ul. Radzikowskiego 152, 31-342 Kraków
NIP 677-10-88-378
Z dopiskiem: KSUPS'17, uczestnik instytucjonalny
Materiały reklamowe
Materiały reklamowe należy przesłać (zgodnie z wyznaczonymi datami) na adres:
- materiały elektroniczne: ksups17@mif.pg.gda.pl
- inne materiały:
KSUPS'2017
Katedra Fizyki Ciała Stałego
Wydział FTiMS, Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk
Kontakt
dr inż. Leszek Wicikowski
Katedra Fizyki Ciała Stałego
Wydział FTiMS, Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk
email: lewi@mif.pg.gda.pl
telefon: (58) 347 10 30